Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego (w skrócie: Urząd) zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://szlakmaryjny.podkarpackie.pl.

  • Data publikacji strony internetowej: 2018-08-20
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2018-08-20

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest niezgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Treści niedostępne:

Brak spójnej nawigacji za pomocą klawiatury, mapy strony i globalnej wyszukiwarki, spójności przy powiększeniu 200%, możliwości zatrzymania dźwięku z klawiatury, opisów alternatywnych, niezdefiniowany język strony.

Linki otwierające się w nowych oknach przeglądarki częściowo posiadają odpowiedni opis.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2022-05-17
  • Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-06-19

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
  • Adres: al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
  • E-mail: urzad@podkarpackie.pl
  • Telefon: +48 17 850 17 00

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie mieści się w siedzibach:

  • główny budynek Urzędu przy Alei Łukasza Cieplińskiego 4 w Rzeszowie,
  • przy ul. Towarnickiego 3a w Rzeszowie,
  • przy ul. Lubelskiej 4 w Rzeszowie,
  • przy ul. Poniatowskiego 6 w Rzeszowie,
  • przy Sienkiewicza 86 w Tarnobrzegu.

Budynki, w których mieszczą się biura Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie znajdują się:

  • przy ul. Kościuszki 7 w Mielcu, parter,
  • przy Kościuszki 2 w Przemyślu,
  • przy Staszica 20 w Krośnie.

Główny budynek Urzędu - Aleja Łukasza Cieplińskiego 4 w Rzeszowie

W budynku przy Alei Łukasza Cieplińskiego mieści się:

  • Kancelaria Sejmiku,
  • Kancelaria Zarządu,
  • Departament Organizacyjno-Prawny,
  • Departament Budżetu i Finansów,
  • Departament Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym,
  • Departament Gospodarki Regionalnej,
  • Biuro Certyfikacji wydatków RPO 2014-2020,
  • Departament Wdrażania Projektów Infrastrukturalnych Regionalnego Programu Operacyjnego,
  • Departament Ochrony Zdrowia i Polityki Społecznej,
  • Departament Rolnictwa, Geodezji i Gospodarki Mieniem,
  • Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich,
  • Departament Dróg i Publicznego Transportu Zbiorowego,
  • Departament Promocji, Turystyki i Współpracy Gospodarczej,
  • Biuro Bezpieczeństwa i Ochrony Informacji Niejawnych,
  • Wieloosobowe stanowisko ds. BHP,
  • Biuro Informacji o Funduszach Europejskich.
  • Biuro Nadzoru Właścicielskiego i Analiz Ekonomicznych,
  • Biuro Audytu Wewnętrznego.

Usytuowanie budynku w centrum Rzeszowa umożliwia dostęp środkami komunikacji publicznej lub korzystanie z parkingów ogólnodostępnych, strefy parkowania z dedykowanymi miejscami dla osób z niepełnosprawnością.

Do głównej siedziby Urzędu od strony Alei Piłsudskiego można dojechać autobusami 1, 2, 3, 6, 7, 14, 17, 19, 22, 27, 30, 33, 34, 36, 42, 46, 47, 53, 58, a od strony Alei Cieplińskiego autobusami linii: 0, 2, 3, 7, 8, 10, 11, 14, 15, 18, 23, 26, 28, 30, 34, 35, 36, 42, 45, 58, 59.

Do budynku prowadzi wejście główne od Alei Łukasza Cieplińskiego, odpowiednio utwardzone o wymaganej szerokość oznaczone jako A, wejście B znajduje się z tyłu budynku.

Wejścia znajdują się na poziomie chodnika i umożliwiają swobodny wjazd wózkiem inwalidzkim, dziecięcym czy z bagażem podróżnym.

Drzwi do budynku Urzędu otwierają się automatycznie.

Za głównymi, automatycznymi drzwiami znajduje się przedsionek z wystarczającą przestrzenią manewrową. Na wprost przeszklone drzwi z klamką i samozamykaczem, otwierane na zewnątrz, prowadzące do holu głównego. Drzwi znajdują się w zasięgu wzroku portiera, który może udzielić pomocy wchodzącemu.

Na parkingu od Alei Łukasza Cieplińskiego wydzielone i oznakowane są miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.

Krawężniki uliczne wykonano jako wtopione, umożliwiające wjazd wózkiem inwalidzkim, dziecięcym czy z bagażem podróżnym.

  1. W holu portiernia znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego. W celu uzyskania pomocy należy zgłosić się do pracownika portierni.
  2. Po lewej stronie portierni znajduje się Punkt Obsługi Interesariuszy przeznaczony dla wszystkich osób, w szczególności tych o zróżnicowanych potrzebach.
  3. Kancelaria Ogólna znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego do budynku Urzędu, za portiernią.
  4. Po prawej stronie od wejścia jest tablica informacyjna z rozkładem pomieszczeń znajdujących się w Urzędzie i infomat pokazujący rozmieszczenie ważnych punktów w holu.
  5. Korytarze w budynku umożliwiają swobodne poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich. Nawierzchnie schodów wewnętrznych, ciągów komunikacyjnych wykonano z materiałów nie powodujących niebezpieczeństwa poślizgu.
  6. W budynku znajdują się dwie windy z systemem głośnomówiącym, wizualnym oraz alfabecie Braille'a, dostosowane do przewozu osób z trudnościami w poruszaniu się.
  7. Toalety dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na każdym piętrze budynku.
  8. Na wysoki parter osoba z niepełnosprawnością może dostać się przy pomocy platform z napędem elektrycznym, zamontowanych przy schodach na poziomie niskiego parteru w holu.
  9. Zapewniony jest wstęp osobie niepełnosprawnej z psem asystującym i psem przewodnikiem do budynku i wszystkich jego pomieszczeń.
  10. W holu przy portierni jest pętla indukcyjna.
  11. W sali konferencyjnej jest system na podczerwień IR wspomagający słyszenie za pomocą słuchawek.
  12. W budynku znajduje się krzesło ewakuacyjne.
  13. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a (oprócz wind) ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  14. W budynku nie ma informacji na temat rozkładu pomieszczeń w sposób dotykowy lub głosowy.

Informacje dodatkowe o dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej innych lokalizacji Urzędu (autor - Edyta Terczyńska koordynator do spraw dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej, telefon 17 747 63 24) :

 Opis dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej do pobrania (DOCX, 1,2MB)

 


 

Das Marschallamt der Woiwodschaft Podkarpackie (kurz: das Amt) verpflichtet sich, die Zugänglichkeit seiner Website gemäß den Bestimmungen des Gesetzes vom 4. April 2019 über die digitale Zugänglichkeit von Websiten und mobilen Anwendungen öffentlicher Einrichtungen zu gewährleisten. Die Erklärung zur Zugänglichkeit gilt für die Website http://szlakmaryjny.podkarpackie.pl.

  • Datum der Veröffentlichung der Website: 2018-08-20
  • Datum der letzten wesentlichen Aktualisierung: 2018-08-20

Status in Bezug auf die Übereinstimmung mit dem Gesetz

Die Website entspricht nicht dem Gesetz über die digitale Zugänglichkeit von Websiten und mobilen Anwendungen von öffentlichen Einrichtungen.

Inhalt nicht verfügbar:

Es gibt keine konsistente Tastaturnavigation, kein Sitemap, keine globale Suchmaschine, keine Konsistenz bei 200% Zoom, keine Möglichkeit, den Tastaturton zu stoppen, keine alternativen Beschreibungen, keine undefinierte Sprache der Website.

Links, die sich in neuen Browserfenstern öffnen, haben teilweise eine entsprechende Beschreibung.

Erstellung einer Zugänglichkeitserklärung

  • Die Erklärung wurde erstellt am: 2022-05-17
  • Die Erklärung wurde zuletzt überprüft und aktualisiert am: 2023-06-19

Die Erklärung wurde auf der Grundlage einer Selbstbeurteilung erstellt.

Rückmeldungen und Kontaktinformationen

Jeder hat das Recht:

  • sich zur Zugänglichkeit einer digitalen Website oder eines ihrer Elemente zu äußern,
  • zu beantragen, dass eine digitale Website oder ein Teil davon zugänglich gemacht wird,
  • zu beantragen, dass nicht zugängliche Informationen in einer anderen Form zugänglich gemacht werden.

Der Antrag muss Folgendes enthalten:

  • Kontaktdaten des Antragstellers,
  • Angabe der Seite oder des Seitenelements, auf die sich die Anfrage bezieht,
  • Angabe der geeigneten Form, in der die Informationen zur Verfügung gestellt werden können, wenn es sich um alternative Formen von nicht zugänglichen Informationen handelt.

Der Antrag sollte unverzüglich, spätestens jedoch innerhalb von 7 Tagen, bearbeitet werden. Ist es nicht möglich, innerhalb dieses Zeitraums die Zugänglichkeit zu gewährleisten oder den Zugang in einer alternativen Form zu ermöglichen, sollte dies spätestens innerhalb von zwei Monaten nach dem Datum der Mitteilung geschehen.

Beschwerden und Einsprüche

Die Nichteinhaltung dieser Fristen und die Weigerung, dem Ersuchen nachzukommen, kann bei der Aufsichtsbehörde per Post oder E-Mail beanstandet werden:

  • Aufsichtsbehörde: Das Marschallamt der Woiwodschaft Podkarpackie in Rzeszów
  • Adresse: al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
  • E-mail: urzad@podkarpackie.pl
  • Telefon: +48 17 850 17 00

Beschwerden können auch an den Ombudsmann gerichtet werden.

Architektonische Zugänglichkeit

Das Büro des Marschallamtes der Woiwodschaft Podkarpackie in Rzeszów befindet sich:

  • im Hauptgebäude des Amtes in der Łukasza Cieplińskiego-Allee 4 in Rzeszów,
  • in der Towarnickiego-Straße 3a in Rzeszów,
  • in der Lubelska-Straße 4 in Rzeszów
  • in der Poniatowskiego-Straße 6 in Rzeszów,
  • in der Sienkiewicza-Straße 86 in Tarnobrzeg.

Die Gebäude, in denen die Büros des Marschallamtes der Woiwodschaft Podkarpackie in Rzeszów untergebracht sind, befinden sich:

  • in der Kościuszki- Straße 7 in Mielec, Erdgeschoss,
  • in der Kościuszki- Straße 2 in Przemyśl,
  • in der Staszica-Straße 20 in Krosno.

Hauptgebäude des Amtes - Łukasza Cieplińskiego-Allee 4 in Rzeszów

Das Gebäude in der Łukasza Cieplińskiego-Allee beherbergt:

  • die Kanzlei des Woiwodschaftstags,
  • die Kanzlei des Verwaltungsrates,
  • die Abteilung für Organisation und Recht,
  • die Abteilung für Haushalt und Finanzen,
  • die Abteilung für Verwaltung der regionalen operationellen Programme,
  • die Abteilung für Regionale Wirtschaft,
  • das Amt für Zertifizierung der ROP-Ausgaben 2014-2020,
  • die Abteilung für Umsetzung von Infrastrukturprojekten im Rahmen des regionalen operationellen Programms,
  • die Abteilung für Gesundheit und Sozialpolitik,
  • die Abteilung für Landwirtschaft, Geodäsie und Immobilienverwaltung,
  • die Abteilung für Programme zur Entwicklung des ländlichen Raums,
  • die Abteilung für Straßen und öffentlichen kollektiven Verkehr,
  • die Abteilung für Förderung, Tourismus und wirtschaftliche Zusammenarbeit,
  • das Amt für Sicherheit und Schutz von vertraulichen Informationen,
  • das Amt für Arbeits- und Gesundheitsschutz,
  • das Informationsbüro für Europäische Fonds
  • das Amt für Unternehmensführung und Wirtschaftsanalyse,
  • das Amt für interne Revision.

Die zentrale Lage des Gebäudes in Rzeszów ermöglicht den Zugang mit öffentlichen Verkehrsmitteln oder die Nutzung der öffentlichen Parkplätze, sowie der Behindertenparkplätze.

Das Hauptgebäude ist von der Piłsudskiego-Allee aus mit den Buslinien 1, 2, 3, 6, 7, 14, 17, 19, 22, 27, 30, 33, 34, 36, 42, 46, 47, 53, 58 und von der Cieplińskiego-Allee aus mit den Buslinien: 0, 2, 3, 7, 8, 10, 11, 14, 15, 18, 23, 26, 28, 30, 34, 35, 36, 42, 45, 58, 59 zu erreichen.

Der Haupteingang zum Gebäude befindet sich in der Łukasza Cieplińskiego-Alleee. Er ist entsprechend der erforderlichen Breite gepflastert und mit A gekennzeichnet. Eingang B befindet sich auf der Rückseite des Gebäudes.

Die Eingänge befinden sich auf Gehwegniveau und ermöglichen einen bequemen Zugang für einen Rollstuhl, einen Kinderwagen oder Reisegepäck.

Die Türen zum Gebäude öffnen sich automatisch.

Hinter der automatischen Haupttür befindet sich ein Vorraum mit ausreichend Platz zum Manövrieren. Gegenüber öffnet sich eine Glastür mit Klinke und Türschließer nach außen und führt in die Haupthalle. Die Tür befindet sich in Sichtweite des Pförtners, der dem Eintretenden helfen kann.

Auf dem Parkplatz in der Łukasza Cieplińskiego-Allee sind die Parkplätze für Behinderte abgetrennt und gekennzeichnet.

Die Bordsteinkanten sind so gestaltet, dass sie die Einfahrt für Rollstühle, Kinderwagen und  Reisegepäck ermöglichen.

  1. In der Halle links vom Haupteingang befindet sich die Pförtnerloge . Wenn Sie Hilfe benötigen, wenden Sie sich bitte an ein Mitglied des Personals an der Pförtnerloge.
  2. Links von der Pförtnerloge befindet sich der Stakeholder Service Point für alle Personen, insbesondere für Personen mit unterschiedlichen Bedürfnissen.
  3. Das Generalsekretariat befindet sich links vom Haupteingang des Behördengebäudes, hinter der Pförtnerloge.
  4. Rechts vom Haupteingang befindet sich eine Informationstafel mit der Aufteilung der Räume und ein Infomat, der die Lage wichtiger Punkte in der Lobby anzeigt.
  5. Die Flure im Gebäude ermöglichen freie Bewegung von Personen im Rollstuhl. Die Oberflächen der Innentreppen und Durchgänge sind aus rutschfestem Material gefertigt.
  6. Es gibt zwei Aufzüge im Gebäude mit einem Freisprech-, Sicht- und Braille-System, das für den Transport von Menschen mit Mobilitätsproblemen geeignet ist.
  7. Auf jeder Etage des Gebäudes befinden sich Behinderten-Toiletten.
  8. Menschen mit Behinderungen können das Hochparterre über elektrisch betriebene Plattformen erreichen, die an der Treppe im Foyer des Tiefparterres angebracht sind.
  9. Der Zugang zum Gebäude und zu allen seinen Räumlichkeiten für eine behinderte Person mit einem Assistenzhund und einem Blindenhund ist gewährleistet.
  10. Es gibt eine Induktionsschleife in der Pförtnerloge.
  11. Es gibt ein IR-System im Konferenzraum, um das Hören mit Kopfhörern zu unterstützen.
  12. Im Gebäude gibt es einen Evakuierungsstuhl.
  13. Im Gebäude gibt es keine Beschilderung in Brailleschrift (außer in den Aufzügen) und keine Beschilderung in Kontrast- oder Vergrößerungsdruck für blinde und sehbehinderte Menschen.
  14. Es gibt keine taktilen oder sprachgesteuerten Informationen zur Raumaufteilung im Gebäude.

Zusätzliche Informationen über die architektonische Zugänglichkeit und die Zugänglichkeit von Information und Kommunikation an anderen Standorten des Amtes (Edyta Terczyńska, Koordinatorin für architektonische Zugänglichkeit und Zugänglichkeit von Information und Kommunikation, Telefon 17 747 63 24):

Informationsklausel


 

Marshal's Office of the Podkarpackie Region (abbreviated as the Office) undertakes to ensure the accessibility of its website in accordance with the provisions of the Act of 4th April 2019 on digital accessibility of websites and mobile applications of public entities. Accessibility statement applies to the website: http://szlakmaryjny.podkarpackie.pl.

  • Date of the publication of the website: 2018-08-20
  • Date of the last significant update: 2018-08-20

Status in terms of compliance with the law

The website does not comply with of the Act of 4th April 2019 on digital accessibility of websites and mobile applications of public entities. Inconsistencies and exclusions are listed below:

Content not available:

Lack of consistent keyboard navigation, site map and global search engine, consistency at 200% zoom, ability to stop keyboard audio, alternative descriptions, undefined page language.

Links opening in new browser windows partially have adequate description.

Preparation of the accessibility statement

  • The statement was prepared on: 2022-05-17
  • The statement was last reviewed and updated on: 2023-06-19

The statement was prepared on the basis of a self-assessment carried out by a public entity.

Feedback and contact information

  • Mr. Mirosław Gieroń is responsible for considering comments and requests..
  • E-mail: dostepnosc@podkarpackie.pl
  • Phone: +48 747 6811

Everyone has a right to:

  • submit comments regarding the digital accessibility of the page or its element,
  • submit a request to ensure the digital accessibility of the website or its element,
  • request access to unavailable information in another alternative form.

The request must contain:

  • contact details of the reporting person,
  • indication of the page or element of the page to which the request relates,
  • indication of a convenient form of providing information, if the request concerns the provision of unavailable information in an alternative form.

The application should be considered immediately, within 7 days at the latest. If it is not possible to ensure access within this period or to provide access in an alternative form, it should take place no later than 2 months from the date of notification.

Complaints and appeals:

Failure to meet these deadlines and refusal to fulfill the request may be submitted to the supervisory authority by post or e-mail to the following address:

  • Supervisory authority: Marshal's Office of the Podkarpackie Region in Rzeszów
  • Address: al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
  • E-mail: urzad@podkarpackie.pl
  • Phone: +48 17 850 17 00

You can also submit a complaint to a Commissioner for Human Rights.

 

Architectural accessibility

The Marshal's Office of the Podkarpackie Region in Rzeszów is located in the headquarters:

  • the main building of the Office at Aleja Łukasza Cieplińskiego 4 in Rzeszów,
  • at Towarnickiego St. 3a in Rzeszów,
  • at Lubelska St. 4 in Rzeszów,
  • at Poniatowskiego St. 6 in Rzeszów,
  • at Sienkiewicza 86St. in Tarnobrzeg.

The buildings where the offices of the Marshal's Office of the Podkarpackie Region in Rzeszów are located:

  • at Kościuszki 7 St. in Mielec, ground floor,
  • at Kościuszki 2 St. in Przemyśl,
  • at Rynek 18 Sq. in Sanok,
  • at Staszica 20 St. in Krosno.

The main building of the Office - Łukasza Cieplińskiego Av. 4 in Rzeszów

In the the building at Łukasza Cieplińskiego Av. The following Departments and Offices are located:

  • Chancellery of the Sejmik,
  • Chancellery of the Board,
  • Organizational and Legal Department,
  • Department of Budget and Finance,
  • Regional Operational Program Management Department,
  • Department of Regional Economy,
  • RPO 2014-2020 Expenditure Certification Office,
  • Department of Implementation of Infrastructural Projects of the Regional Operational Programme,
  • Department of Health Protection and Social Policy,
  • Department of Agriculture, Geodesy and Property Management,
  • Department of Rural Development Programs,
  • Department of Roads and Public Collective Transport,
  • Department of Promotion, Tourism and Economic Cooperation,
  • Bureau of Security and Protection of Classified Information,
  • Multi-person health and safety post,
  • European Funds Information Office,
  • Ownership Supervision and Economic Analysis Office,
  • Internal Audit Office.

The location of the building in the center of Rzeszów enables access by public transport or the use of public car parks, a parking zone with dedicated spaces for people with disabilities.

The entrance of the Office by Aleja Piłsudskiego can be reached by bus lines 2, 3, 7, 14, 30, 33, 34, 36, and by Aleja Cieplińskiego by bus lines: 0, 2, 3, 7, 8, 10, 11, 14, 15, 18, 23, 26, 28, 30, 34, 35, 36, 38, 45, 58, 59.

The main entrance to the building is located by Aleja Łukasza Cieplińskiego, which is properly paved and has appropriate width (marked as A). Entrance B is located in the back of the building.

Entrances to the building are located at a sidewalk level, providing easy access by wheelchair, baby carriage or when carrying a travel luggage.

Doors to the Office are opening automatically.

Behind the main automatic door there is a vestibule with sufficient maneuvering space. Straight, there is a glazed door with a handle and a self-closing device, opened outwards, leading to the main hall. The door is within sight of the receptionist who can help the person entering.

In the car park from Aleja Łukasza Cieplińskiego there are designated and marked parking spaces for the disabled.

The street curbs were made as embedded, enabling entry by wheelchairs, baby carriage or with travel luggage.

  1. In the main hall, the reception is located to the left of the main entrance. For assistance, please contact the receptionist.
  2. On the left side of the reception there is a Client Service Point intended for all people, in particular those with diverse needs.
  3. The General Office is located on the left side of the main entrance, behind the reception.
  4. On the right side of the entrance there is an information board with the layout of the rooms in the Office and an infomat showing the location of important points in the hall.
  5. The corridors in the building allow people in wheelchairs to move freely. The surfaces of internal stairs and passageways are made of materials that do not pose a risk of slipping.
  6. The building has two elevators with a hands-free, visual and Braille system, adapted to transport people with mobility difficulties.
  7. Toilets suitable for people with disabilities are located on each floor of the building.
  8. A person with a disability can get to the higher level of ground floor by electric powered platforms installed by the stairs on the lower level ground floor in the hall.
  9. Access is provided for a disabled person with an assistance dog and a guide dog to the building and all its rooms.
  10. There is an induction loop in the hall by the reception.
  11. The conference room has an IR system to support hearing with headphones.
  12. There is an evacuation chair in the building.
  13. There are no Braille signs in the building (except for the elevators) and no high-contrast or large-print signage for the blind and visually impaired.
  14. There is no information about the layout of the elements in the way of handling or voice in the building.

Additional information about the architectural and information and communication services of another location of the Office (author - Edyta Terczyńska, architectural and information and communication coordinator, phone: 17 747 63 24).

Information clause in Polish


 

La Oficina del Mariscal de la Voivodía de Podkarpackie (en breve: la Oficina) se compromete a garantizar la accesibilidad de su sitio web de conformidad con las disposiciones de la Ley de 4 de abril de 2019 sobre la accesibilidad digital de los sitios web y las aplicaciones móviles de las entidades públicas. La declaración de accesibilidad se aplica al sitio web: http://szlakmaryjny.podkarpackie.pl.

  • Fecha de publicación del sitio web: 2018-08-20
  • Fecha de la última actualización significativa: 2018-08-20

Situación en cuanto al cumplimiento de la Ley

El sitio web no cumple la Ley de accesibilidad digital de los sitios web y aplicaciones móviles de las entidades públicas.

Contenido inaccesible:

Falta de coherencia en la navegación mediante teclado, mapa del sitio y buscador global, coherencia al 200% de zoom, posibilidad de detener el audio del teclado, descripciones alternativas, lenguaje del sitio indefinido.

Los enlaces que se abren en nuevas ventanas del navegador tienen parcialmente una descripción adecuada.

Preparación de una declaración de accesibilidad

  • La declaración se hizo el: 2022-05-17
  • La declaración se revisó y actualizó por última vez el: 2023-06-19

La declaración se elaboró sobre la base de una autoevaluación.

Comentarios y datos de contacto

Toda persona tiene derecho a

  • hacer comentarios sobre la accesibilidad de un sitio digital o de un elemento del mismo,
  • solicitar que se haga accesible un sitio digital o un elemento del mismo,
  • solicitar que la información inaccesible esté disponible en otra forma alternativa.

La solicitud debe incluir:

  • los datos de contacto de la persona que realiza la solicitud,
  • una indicación de la página o elemento de página al que se refiere la solicitud,
  • una indicación de la forma conveniente en que debe facilitarse la información, si la solicitud es para que la información no se facilite en una forma alternativa.

La solicitud debe tramitarse inmediatamente, a más tardar en un plazo de 7 días. Si no es posible facilitar la accesibilidad o proporcionar el acceso de forma alternativa en este plazo, deberá hacerse a más tardar en los 2 meses siguientes a la fecha de notificación.

Reclamaciones y recursos

Puede reclamar ante el organismo supervisor por el incumplimiento de estos plazos y la denegación de la solicitud por correo postal o electrónico a

  • Órgano de Vigilancia: Oficina del Mariscal de la Voivodía de Podkarpackie en Rzeszów
  • Dirección: al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
  • Correo electrónico: urzad@podkarpackie.pl">urzad@podkarpackie.pl
  • Teléfono: +48 17 850 17 00

 

También pueden presentarse reclamaciones al Defensor del Pueblo Europeo.

Accesibilidad arquitectónica

La Oficina del Mariscal del Voivodato de Podkarpackie en Rzeszów se encuentra en:

  • el edificio principal de la Oficina en la avenida Łukasza Cieplińskiego 4 en Rzeszów,
  • en la calle Towarnickiego 3a en Rzeszów,
  • en la calle Lubelska 4 en Rzeszów,
  • en ul. Poniatowskiego 6 en Rzeszów,
  • en la calle Sienkiewicza 86 de Tarnobrzeg.

Los edificios que albergan las oficinas de la Oficina del Mariscal de la Voivodía de Podkarpackie en Rzeszów están situados:

  • en Kościuszki 7 en Mielec, planta baja,
  • en Kościuszki 2 en Przemyśl,
  • en la calle Staszica 20 de Krosno.

 

Edificio principal de la Oficina - Avenida Łukasza Cieplińskiego 4 en Rzeszów

El edificio de Aleja Łukasza Cieplińskiego alberga:

  • la Cancillería del Sejmik,
  • la Cancillería del Consejo de Administración,
  • el Departamento de Organización y Asuntos Jurídicos,
  • el Departamento de Presupuesto y Finanzas,
  • el Departamento de Gestión de Programas Operativos Regionales,
  • elDepartamento de Economía Regional,
  • la Oficina de Certificación de Gastos del POR 2014-2020,
  • el Departamento de Ejecución de Proyectos de Infraestructuras del Programa Operativo Regional,
  • elDepartamento de Sanidad y Política Social,
  • el Departamento de Agricultura, Geodesia y Gestión de la Propiedad,
  • elDepartamento de Programas de Desarrollo Rural,
  • elDepartamento de Carreteras y Transporte Público Colectivo,
  • elDepartamento de Promoción, Turismo y Cooperación Económica,
  • la Oficina de Seguridad y Protección de la Información Clasificada,
  • la Oficina de Seguridad y Salud Multipersonal,
  • laOficina de Información de Fondos Europeos.
  • laOficina de Gobierno Corporativo y Análisis Económico,
  • la Oficina de Auditoría Interna.

La ubicación del edificio en el centro de Rzeszów permite el acceso en transporte público o el uso de aparcamientos públicos, una zona de aparcamiento con plazas dedicadas a personas con discapacidad.

Se puede llegar al edificio principal desde la avenida Piłsudskiego con los autobuses 1, 2, 3, 6, 7, 14, 17, 19, 22, 27, 30, 33, 34, 36, 42, 46, 47, 53, 58, y desde la avenida Cieplińskiego con las líneas de autobús: 0, 2, 3, 7, 8, 10, 11, 14, 15, 18, 23, 26, 28, 30, 34, 35, 36, 42, 45, 58, 59.

La entrada principal al edificio es desde la avenida Łukasz Ciepliński, convenientemente pavimentada con la anchura requerida marcada A, la entrada B está en la parte trasera del edificio.

Las entradas están a nivel de la acera y permiten un fácil acceso para una silla de ruedas, un cochecito de niño o con equipaje de viaje.

Las puertas del edificio de la Autoridad se abren automáticamente.

Detrás de la puerta automática principal hay un vestíbulo con suficiente espacio de maniobra. Enfrente, una puerta de cristal con tirador y cierrapuertas se abre hacia el exterior, dando paso al vestíbulo principal. La puerta está a la vista del portero, que puede ayudar al entrante.

En el aparcamiento de la avenida Łukasz Ciepliński, las plazas para discapacitados están separadas y señalizadas.

Los bordillos de la calle se han hecho como mimetizados, lo que permite la entrada de sillas de ruedas, cochecitos de niños y carritos con equipaje de viaje.

  1. En el vestíbulo, la portería se encuentra a la izquierda de la entrada principal. Si necesita ayuda, diríjase a un miembro del personal de la portería.
  2. A la izquierda de la portería se encuentra el Punto de Atención al Interesado para todas las personas, especialmente las que tienen necesidades diversas.
  3. A la izquierda de la entrada principal del edificio de la Autoridad, detrás de la portería, se encuentra la Oficina General.
  4. A la derecha de la entrada hay un panel informativo con la distribución de las salas de la Oficina y un infomat que muestra la ubicación de los puntos importantes del vestíbulo.
  5. Los pasillos del edificio permiten la libre circulación de personas en silla de ruedas. Las superficies de las escaleras interiores y los pasillos son de materiales antideslizantes.
  6. En el edificio hay dos ascensores con sistema manos libres, visual y Braille, adaptados al transporte de personas con dificultades de movilidad.
  7. En cada planta del edificio hay aseos para personas con discapacidad.
  8. Una persona con discapacidad puede acceder a la planta baja alta mediante plataformas eléctricas instaladas en las escaleras de la planta baja del vestíbulo.
  9. Se facilita el acceso de una persona discapacitada con perro de asistencia y perro guía al edificio y a todas sus dependencias.
  10. Hay un bucle de inducción en el vestíbulo, junto a la portería.
  11. Hay un sistema de infrarrojos IR en la sala de conferencias para ayudar a la audición con auriculares.
  12. Hay una silla de evacuación en el edificio.
  13. No hay señalización en Braille en el edificio (aparte de los ascensores) ni señalización con letra de contraste o ampliada para invidentes y personas con visión reducida.
  14. No hay información táctil o activada por voz sobre la distribución de las habitaciones en el edificio.

Información adicional sobre la accesibilidad arquitectónica y de la información y la comunicación de otras sedes de la Oficina (por Edyta Terczyńska, coordinadora de accesibilidad arquitectónica y de la información y la comunicación, teléfono: 17 747 63 24).

Cláusula informativa en polaco


 

Le Bureau du Maréchal de la Voïvodie des Basses-Carpates (en abrégé : le Bureau) s'engage à assurer l'accessibilité de son site internet conformément aux dispositions de la loi du 4 avril 2019 relative à l'accessibilité numérique des sites internet et des applications mobiles des entités publiques. La déclaration d'accessibilité s'applique au site web http://szlakmaryjny.podkarpackie.pl.

  • Date de publication sur le site web: 2018-08-20
  • Date de la dernière mise à jour importante: 2018-08-20

Situation en termes de conformité à la loi

Le site web n'est pas conforme à la loi relative à l'accessibilité numérique des sites web et des applications mobiles des entités publiques.

Contenu inaccessible :

Manque de cohérence de la navigation au clavier, du plan du site et du moteur de recherche global, cohérence à 200 % de zoom, possibilité d'arrêter le son du clavier, descriptions alternatives, langue du site non définie.

Les liens qui s'ouvrent dans de nouvelles fenêtres de navigation sont partiellement décrits de manière adéquate.

Préparation de la déclaration d'accessibilité

  • Déclaration préparée le : 2022-05-17
  • La déclaration a été revue et mise à jour pour la dernière fois le : 2023-06-19

La déclaration a été préparée sur la base d'une auto-évaluation.

Commentaires et coordonnées

  • Responsable du traitement des commentaires et des demandes : Miroslaw Gieroń.
  • Courriel : dostepnosc@podkarpackie.pl
  • Téléphone : +48 747 6811

Toute personne a le droit

  • de formuler des observations sur l'accessibilité d'un site numérique ou d'un de ses éléments,
  • de demander qu'un site numérique ou un de ses éléments soit rendu accessible,
  • de demander que les informations inaccessibles soient mises à disposition sous une autre forme.

La demande doit comprendre

  • les coordonnées de la personne qui fait la demande,
  • une indication de la page ou de l'élément de page sur lequel porte la demande,
  • une indication de la forme pratique sous laquelle les informations doivent être mises à disposition, si la demande vise à ce que les informations ne soient pas mises à disposition sous une autre forme.

 

La demande doit être traitée immédiatement, au plus tard dans les 7 jours. S'il n'est pas possible d'assurer l'accessibilité ou de fournir l'accès sous une autre forme dans ce délai, il convient de le faire au plus tard dans les deux mois suivant la date de notification.

 

 

Réclamations et recours

Vous pouvez déposer une plainte auprès de l'autorité de contrôle concernant le non-respect de ces délais et le refus de donner suite à la demande, par courrier ou par e-mail à l'adresse suivante :

  • Organisme de contrôle : Bureau du Maréchal de la Voïvodie des Basses-Carpates à Rzeszów
  • Adresse : al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
  • Courriel : urzad@podkarpackie.pl
  • Téléphone : +48 17 850 17 00

Une plainte peut également être déposée auprès du Médiateur.

 

Accessibilité architecturale

Le Bureau du Maréchal de la Voïvodie des Basses-Carpates à Rzeszów est situé à :

  • le bâtiment principal du bureau au 4 Łukasza Cieplińskiego Avenue à Rzeszów, - le bâtiment principal du bureau au 4 Łukasza Cieplińskiego Avenue à Rzeszów,
  • au 3a de la rue Towarnickiego à Rzeszów,
  • au 4, rue Lubelska à Rzeszów,
  • à l'adresse ul. Poniatowskiego 6 à Rzeszów,
  • au 86, rue Sienkiewicza à Tarnobrzeg.

Les bâtiments abritant les bureaux de l'Office du Maréchal de la Voïvodie des Basses-Carpates à Rzeszów sont situés:

  • à Kościuszki 7 à Mielec, rez-de-chaussée,
  • à Kościuszki 2 à Przemyśl,
  • 20, rue Staszica, à Krosno.

Bâtiment principal du bureau - 4 Łukasza Cieplińskiego Avenue à Rzeszów

Le bâtiment situé sur Aleja Łukasza Cieplińskiego abrite des maisons :

  • la Chancellerie du Sejmik,
  • la chancellerie du conseil d'administration,
  • le département organisationnel et juridique,
  • le département du budget et des finances,
  • Département de gestion des programmes opérationnels régionaux,
  • Département de l'économie régionale,
  • Office de certification des dépenses du POR 2014-2020,
  • Département de la mise en œuvre des projets d'infrastructure du programme opérationnel régional,
  • Département de la santé et de la politique sociale,
  • Département de l'agriculture, de la géodésie et de la gestion des biens,
  • Département des programmes de développement rural,
  • Département des routes et des transports publics collectifs,
  • Département de la promotion, du tourisme et de la coopération économique,
  • Bureau de la sécurité et de la protection des informations classifiées,
  • Bureau de la santé et de la sécurité du personnel,
  • Bureau d'information sur les fonds européens.
  • Office de la gouvernance d'entreprise et de l'analyse économique,
  • Bureau d'audit interne.

L'emplacement du bâtiment dans le centre de Rzeszów permet l'accès par les transports publics ou l'utilisation des parkings publics, une zone de stationnement avec des places réservées aux personnes handicapées.

Le bâtiment principal est accessible depuis l'avenue Piłsudskiego par les bus 1, 2, 3, 6, 7, 14, 17, 19, 22, 27, 30, 33, 34, 36, 42, 46, 47, 53, 58, et depuis l'avenue Cieplińskiego par les lignes de bus : 0, 2, 3, 7, 8, 10, 11, 14, 15, 18, 23, 26, 28, 30, 34, 35, 36, 42, 45, 58, 59.

L'entrée principale du bâtiment se trouve sur l'avenue Łukasz Ciepliński, pavée avec la largeur requise et marquée A. L'entrée B se trouve à l'arrière du bâtiment.

Les entrées sont au niveau du trottoir et permettent un accès facile pour un fauteuil roulant, une poussette ou des bagages.

Les portes du bâtiment de l'Autorité s'ouvrent automatiquement.

Derrière la porte automatique principale se trouve un vestibule offrant suffisamment d'espace de manœuvre. En face, une porte vitrée avec poignée et ferme-porte s'ouvre vers l'extérieur et mène au hall principal. La porte est à portée de vue du portier, qui peut aider l'entrant.

Dans le parking de l'avenue Łukasz Ciepliński, les places de stationnement pour handicapés sont séparées et marquées.

Les bordures de trottoir ont été encastrées pour permettre l'accès des fauteuils roulants, des poussettes et des landaus avec bagages.

  1. 1 Dans le hall, la guérite est située à gauche de l'entrée principale. Pour obtenir de l'aide, veuillez vous adresser à un membre du personnel à la guérite.
  2. À gauche de la loge du portier se trouve le point de service pour les parties prenantes, qui s'adresse à toutes les personnes, en particulier celles qui ont des besoins divers.
  3. Le bureau général est situé à gauche de l'entrée principale du bâtiment de l'Autorité, derrière la guérite.
  4. À droite de l'entrée, un panneau d'information indique la disposition des pièces situées dans le bureau et un infomat montre l'emplacement des points importants dans le hall d'entrée.
  5. Les couloirs du bâtiment permettent aux utilisateurs de fauteuils roulants de se déplacer librement. Les surfaces des escaliers intérieurs et des passages sont en matériaux antidérapants.
  6. Il y a deux ascenseurs dans le bâtiment avec un système mains libres, visuel et en braille, adaptés au transport des personnes ayant des difficultés de mobilité.
  7. des toilettes pour les personnes handicapées sont situées à chaque étage du bâtiment.
  8. Une personne handicapée peut accéder au rez-de-chaussée haut au moyen de plates-formes électriques installées au niveau des escaliers du rez-de-chaussée bas dans le hall d'entrée.
  9. L'accès au bâtiment et à tous ses locaux doit être assuré pour une personne handicapée accompagnée d'un chien d'assistance et d'un chien-guide.
  10. Une boucle d'induction est installée dans le hall d'entrée près de la guérite.
  11. Il y a un système IR dans la salle de conférence pour aider les personnes qui entendent avec des écouteurs.
  12. Il y a une chaise d'évacuation dans le bâtiment.
  13. Il n'y a pas de signalisation en braille dans le bâtiment (à l'exception des ascenseurs) ni de signalisation en caractères contrastés ou agrandis pour les aveugles et les malvoyants.
  14. Il n'y a pas d'informations tactiles ou vocales sur la disposition des pièces dans le bâtiment.

Informations complémentaires sur l'accessibilité architecturale et d'information et de communication des autres sites de l'Office (par Edyta Terczyńska, coordinatrice pour l'accessibilité architecturale et d'information et de communication, téléphone 17 747 63 24) :

Clause d'information en polonais


 

Maršalski ured Podkarpatskogo vojvodstva (ukratko: Ured) obvezuje se osigurati dostupnost svoje web stranice u skladu s odredbama Zakona od 4. travnja 2019. o digitalnoj dostupnosti web stranica i mobilnih aplikacija javnih subjekata. Izjava o pristupačnosti odnosi se na web stranicu http://szlakmaryjny.podkarpackie.pl.

  • Datum objave web stranice: 2018-08-20
  • Datum posljednjeg značajnog ažuriranja: 2018-08-20

Status u smislu usklađenosti sa zakonom

Stranica nije u skladu sa Zakonom o digitalnoj dostupnosti web stranica i mobilnih aplikacija javnih osoba.

Nedostupan sadržaj:

Nedostatak dosljedne navigacije tipkovnicom, mape web stranice i globalne tražilice, dosljednosti pri 200% zumiranju, mogućnosti zaustavljanja zvuka tipkovnice, alternativnih opisa, nedefiniranog jezika web stranice.

Veze koje se otvaraju u novim prozorima preglednika djelomično imaju odgovarajući opis.

Izrada deklaracije o pristupačnosti

  • Deklaracija je dana: 2022-05-17
  • Izjava je zadnji put pregledana i ažurirana: 2023-06-19

Proglašenje je doneseno na temelju samoprocjene.

Povratne informacije i kontakt podaci

Svatko ima pravo:

  • dostaviti komentare u vezi s digitalnom dostupnošću web stranice ili njezinog elementa,
  • podnijeti zahtjev za osiguranje digitalne dostupnosti web stranice ili njezinog elementa,
  • zatražiti nedostupne podatke u drugom alternativnom obliku.

Zahtjev mora sadržavati:

  • kontakt podatke prijavitelja,
  • naznaku stranice ili elementa stranice na koji se zahtjev odnosi,
  • naznaku prikladnog oblika davanja informacija, ako se zahtjev odnosi na davanje informacija u alternativnom obliku koji nije dostupan.

Prijavu treba razmotriti odmah, a najkasnije u roku od 7 dana. Ako nije moguće osigurati pristup u tom roku ili omogućiti pristup u alternativnom obliku, to treba učiniti najkasnije 2 mjeseca od datuma obavijesti.

Prigovori i žalbe

Prigovor zbog nepoštivanja ovih rokova i odbijanja ispunjenja zahtjeva možete podnijeti nadzornom tijelu poštom ili e-mailom na adresu:

  • Nadzorno tijelo: Maršalski ured Potkarpatskog vojvodstva u Rzeszówu
  • Adresa: al. Łukasza Ciepliński 4, 35-010 Rzeszów
  • E-mail: urzad@podkarpackie.pl
  • Telefon: +48 17 850 17 00

Pritužba se može podnijeti i pučkom pravobranitelju.

Arhitektonska pristupačnost

Maršalski ured Podkarpatskogo vojvodstva u Rzeszówu nalazi se na adresi:

  • glavna zgrada Ureda na adresi Aleja Łukasza Cieplińskiego 4 u Rzeszowu,
  • u ul. Towarnickiego 3a u Rzeszowu,
  • u ul. Lubelska 4 u Rzeszowu,
  • u ul. Poniatowskiego 6 u Rzeszowu,
  • na adresi Sienkiewicza 86 u Tarnobrzegu.

Zgrade u kojima se nalaze uredi Maršalskog ureda Potkarpatskog vojvodstva u Rzeszowu:

  • u ul. Kościuszki 7 u Mielecu, prizemlje,
  • na adresi Kościuszki 2 u Przemyślu,
  • na adresi Staszica 20 u Krosnu.

Glavna zgrada Ureda - Aleja Łukasza Cieplińskiego 4 u Rzeszowu

Zgrada u Aleji Łukasza Cieplińskog sadrži:

  • Sejmička kancelarija,
  • Ured Uprave,
  • Organizacijsko-pravni odjel,
  • Odjel za proračun i financije,
  • Odjel za upravljanje regionalnim operativnim programom,
  • Odjel za regionalno gospodarstvo,
  • Ured za ovjeru utroška sredstava ROP-a 2014.-2020.
  • Odjel za provedbu infrastrukturnih projekata Regionalnog operativnog programa,
  • Odjel za zdravstvenu zaštitu i socijalnu politiku,
  • Odjel za poljoprivredu, geodeziju i gospodarenje imovinom,
  • Odjel za programe ruralnog razvoja,
  • Odjel za ceste i javni promet,
  • Odjel za promidžbu, turizam i gospodarsku suradnju,
  • Zavod za sigurnost i zaštitu klasificiranih podataka,
  • Više osoba na OHS poziciji,
  • Ured za informiranje o europskim fondovima.
  • Ured za vlasnički nadzor i ekonomsku analizu,
  • Ured za unutarnju reviziju.

Lokacija zgrade u središtu Rzeszowa omogućuje pristup javnim prijevozom ili korištenje javnih parkirališta, parkirne zone s namjenskim mjestima za osobe s invaliditetom.

Do glavnog sjedišta Ureda može se doći s Avenije Piłsudskiego autobusima 1, 2, 3, 6, 7, 14, 17, 19, 22, 27, 30, 33, 34, 36, 42, 46, 47, 53, 58, te iz Aleje Ciepliński autobusnim linijama: 0, 2, 3, 7, 8, 10, 11, 14, 15, 18, 23, 26, 28, 30, 34, 35, 36, 42, 45, 58, 59.

Glavni ulaz u zgradu je iz Aleje Łukasza Cieplińskog, prikladno popločan potrebnom širinom, označen kao A, ulaz B nalazi se sa stražnje strane zgrade.

Ulazi se nalaze u razini nogostupa i omogućavaju slobodan ulaz invalidskim kolicima, dječjim kolicima ili s putnom prtljagom.

Vrata uredske zgrade otvaraju se automatski.

Iza glavnih automatskih vrata nalazi se predvorje s dovoljno manevarskog prostora. Nasuprot su ostakljena vrata s ručkom i zatvaračem koja se otvaraju prema van i vode u glavnu dvoranu. Vrata su na dohvat ruke vrataru koji može pomoći osobi koja ulazi.

Na parkiralištu od Aleje Łukasza Ciepliński postoje određena i označena parkirna mjesta za osobe s invaliditetom.

Ulični rubnici izvedeni su kao ugradbeni, omogućavajući ulazak u kolicima, dječjim kolicima ili s putnom prtljagom.

  1. Portirnica u predvorju nalazi se lijevo od glavnog ulaza. Za pomoć obratite se recepcionaru.
  2. Na lijevoj strani vratarnice nalazi se Stakeholder Service Point namijenjen svim ljudima, a posebno onima s različitim potrebama.
  3. Glavni ured nalazi se s lijeve strane glavnog ulaza u zgradu Ureda, iza portirnice.
  4. Na desnoj strani ulaza nalazi se informativna ploča s rasporedom prostorija u Uredu i infomat s prikazom položaja važnih točaka u dvorani.
  5. Hodnici u zgradi omogućuju nesmetano kretanje osoba u invalidskim kolicima. Površine unutarnjih stepenica i prolaza izrađene su od materijala koji ne predstavljaju opasnost od klizanja.
  6. U zgradi postoje dva dizala s handsfree, vizualnim i Brailleovim sustavom, prilagođena prijevozu osoba s poteškoćama u kretanju.
  7. WC za osobe s invaliditetom nalazi se na svakoj etaži zgrade.
  8. Osoba s invaliditetom može doći do visokog prizemlja pomoću platformi na električni pogon postavljenih uz stepenice u razini niskog prizemlja u hodniku.
  9. Osobi s invaliditetom sa psom vodičem i psom vodičem osiguran je pristup objektu i svim njegovim prostorijama.
  10. U dvorani pored lože nalazi se indukcijska petlja.
  11. U konferencijskoj sobi postoji IR infracrveni sustav za podršku slušanju sa slušalicama.
  12. U zgradi se nalazi stolica za evakuaciju.
  13. U zgradi nema natpisa na Brailleovom pismu (osim za dizala) niti kontrastnih ili krupno tiskanih znakova za slijepe i slabovidne osobe.
  14. Nema podataka o rasporedu prostorija u zgradi na dodir ili glas.

Dodatne informacije o arhitektonskoj i informacijsko-komunikacijskoj dostupnosti ostalih lokacija Ureda (autorica - Edyta Terczyńska, koordinatorica za arhitektonsku i informacijsko-komunikacijsku dostupnost, telefon: 17 747 63 24).

Informacijska klauzula na poljskom


 

A Podkarpatszkaja Vajdaság Marsallhivatala (röviden: a Hivatal) vállalja, hogy a közintézmények weboldalainak és mobilalkalmazásainak digitális hozzáférhetőségéről szóló 2019. április 4-i törvény rendelkezéseivel összhangban biztosítja weboldalának hozzáférhetőségét. A hozzáférhetőségi nyilatkozat a weboldalra vonatkozik http://szlakmaryjny.podkarpackie.pl.

  • A weboldal közzétételének dátuma: 2018-08-20
  • Az utolsó jelentős frissítés dátuma: 2018-08-20

A törvénynek való megfelelés helyzete

A weboldal nem felel meg a közintézmények weboldalainak és mobilalkalmazásainak digitális hozzáférhetőségéről szóló törvénynek.

Hozzáférhetetlen tartalom:

A következetes billentyűzetes navigáció, a webhelytérkép és a globális keresőmotor hiánya, következetesség 200%-os nagyításnál, a billentyűzetes hang leállításának lehetősége, alternatív leírások, a webhely nem meghatározott nyelve.

Az új böngészőablakban megnyíló linkek részben megfelelő leírással rendelkeznek.

Az akadálymentesítési nyilatkozat elkészítése

  • A nyilatkozat elkészült: 2022-05-17
  • A nyilatkozat utolsó felülvizsgálata és aktualizálása a következő dátummal történt: 2023-06-19

A nyilatkozat önértékelés alapján készült.

Visszajelzések és elérhetőségek

  • Felelős az észrevételek és kérelmek kezeléséért: Miroslaw Gieroń
  • E-mail: dostepnosc@podkarpackie.pl
  • Telefon: +48 747 6811

Mindenkinek joga van hozzá:

  • észrevételeket tegyen a digitális webhely vagy annak elemei hozzáférhetőségével kapcsolatban,
  • kérni, hogy egy digitális webhelyet vagy annak elemét tegyék hozzáférhetővé,
  • kérheti, hogy a nem hozzáférhető információt más, alternatív formában tegyék hozzáférhetővé.

A kérelemnek tartalmaznia kell:

  • a kérelmet benyújtó személy elérhetőségét,
  • annak az oldalnak vagy oldalelemnek a megjelölése, amelyre a kérés vonatkozik,
  • annak megjelölése, hogy az információt milyen formában kívánják hozzáférhetővé tenni, ha a kérelem arra irányul, hogy az információt ne alternatív formában tegyék hozzáférhetővé.

 

A kérelmet haladéktalanul, de legkésőbb 7 napon belül el kell intézni. Ha ezen időszakon belül nem lehetséges a hozzáférhetőség biztosítása vagy a hozzáférés alternatív formában történő biztosítása, akkor ezt legkésőbb az értesítéstől számított 2 hónapon belül kell megtenni.

Panaszok és fellebbezések

A határidők elmulasztása és a kérelem teljesítésének megtagadása miatt panasszal fordulhat a felügyeleti hatósághoz postai úton vagy e-mailben a következő címre:

  • Felügyeleti szerv: Podkarpatszkaja vajdaság marsalljának hivatala Rzeszówban
  • Cím: al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
  • E-mail: urzad@podkarpackie.pl
  • Telefon: +48 17 850 17 00

Panasszal lehet fordulni az ombudsmanhoz is.

Építészeti akadálymentesítés

A Podkarpatszkaja vajdaság marsalljának hivatala Rzeszówban a következő címen található:

  • Łukasza Cieplińskiego sugárút 4. szám alatti főhivatali épület Rzeszówban,
  • Rzeszówban, a Towarnickiego utca 3a alatt,
  • Rzeszówban, a Lubelska utca 4. szám alatt,
  • Rzeszówban, az ul. Poniatowskiego 6. szám alatt,
  • Tarnobrzegben a Sienkiewicza utca 86. szám alatt.

A Podkarpatszkaja Vajdaság Marsallhivatalának irodáinak otthont adó épületek Rzeszówban a következő címeken találhatók:

  • Mielecben, az ul. Kościuszki 7. szám alatt, a földszinten,
  • Przemyślben a Kościuszki 2. szám alatt,
  • Krosnóban a Staszica utca 20. szám alatt.

 

A Hivatal főépülete - Łukasza Cieplińskiego sugárút 4 Rzeszówban

Az Aleja Łukasza Cieplińskiego épületében:

  • a Szejmik kancelláriája,
  • az igazgatótanács kancelláriája,
  • a szervezeti és jogi osztály,
  • Költségvetési és Pénzügyi Osztály,
  • a Regionális Operatív Programok Irányítási Osztálya,
  • Regionális Gazdasági Főosztály,
  • A 2014-2020 közötti időszak ROP kiadásainak igazolási irodája,
  • Regionális Operatív Program Infrastrukturális Projektek Végrehajtási Főosztálya,
  • Egészségügyi és Szociálpolitikai Főosztály,
  • Mezőgazdasági, Földmérési és Vagyongazdálkodási Főosztály,
  • Vidékfejlesztési Programok Főosztálya,
  • Útügyi és Közúti Közös Közlekedési Főosztály,
  • Promóciós, Turisztikai és Gazdasági Együttműködési Főosztály,
  • a Minősített információk biztonsága és védelme hivatala,
  • Többszemélyes Egészségügyi és Biztonsági Hivatal,
  • Európai Alapok Információs Hivatala.
  • Vállalatirányítási és Gazdasági Elemzési Hivatal,
  • Belső Ellenőrzési Hivatal.

Az épület elhelyezkedése Rzeszów központjában lehetővé teszi a tömegközlekedéssel való megközelítést, illetve a nyilvános parkolók, valamint a fogyatékkal élők számára fenntartott parkolóhelyekkel ellátott parkolózóna használatát.

A főépület a Piłsudskiego sugárútról az 1, 2, 3, 6, 7, 14, 17, 19, 22, 27, 30, 33, 34, 36, 42, 46, 47, 53, 58 buszokkal, a Cieplińskiego sugárútról pedig a 0, 2, 3, 7, 8, 10, 11, 14, 15, 18, 23, 26, 28, 30, 34, 35, 36, 42, 45, 58, 59 buszokkal érhető el.

Az épület főbejárata a Łukasz Ciepliński sugárút felől nyílik, a megfelelő szélességű, A jelzéssel ellátott, megfelelően burkolt úton, a B bejárat az épület hátsó részén található.

A bejáratok a járda szintjén vannak, így kerekesszékkel, babakocsival vagy utazási csomaggal is könnyen megközelíthetőek.

A hatóság épületének ajtajai automatikusan nyílnak.

Az automata főajtó mögött egy előcsarnok található, elegendő mozgástérrel. Szemben egy kilincses, ajtócsukóval ellátott üvegajtó nyílik kifelé, amely a főcsarnokba vezet. Az ajtó a portás látótávolságában van, aki segíthet a belépőnek.

A Łukasz Ciepliński sugárút felőli parkolóban a mozgássérültek számára elkülönített és megjelölt parkolóhelyek vannak.

Az utcai járdaszegélyeket úgy alakították ki, mintha be lennének olvadva, lehetővé téve a kerekesszékek, babakocsik és utazócsomaggal ellátott babakocsik számára a behajtást.

  1. A csarnokban a főbejárattól balra található a kapualj. Segítségért kérjük, kérje a személyzet egyik tagjának segítségét a portán.
  2. A portaszolgálattól balra található az Érdeklődők Szolgáltatási Pontja, amely minden személy, különösen a különböző igényű személyek számára elérhető.
  3. A Hatóság épületének főbejáratától balra, a kapualj mögött található a Főhivatal.
  4. A bejárattól jobbra található egy információs tábla a Hivatal helyiségeinek elrendezésével, valamint egy infomat, amely az előcsarnokban található fontos pontok elhelyezkedését mutatja.
  5. Az épület folyosói lehetővé teszik a kerekesszékkel közlekedők szabad mozgását. A belső lépcsők és folyosók felületei csúszásmentes anyagból készültek.
  6. Az épületben két, a mozgáskorlátozottak szállítására alkalmas, kéz nélküli, vizuális és Braille-írással ellátott felvonó található.
  7. A fogyatékkal élők számára kialakított mosdók az épület minden emeletén találhatók.
  8. A mozgáskorlátozott személy az előcsarnokban lévő alacsony földszinti lépcsőnél elhelyezett elektromos működtetésű emelvények segítségével juthat fel a magasföldszintre.
  9. Az épületbe és annak valamennyi helyiségébe való bejutás biztosított a segítő kutyával és vakvezető kutyával rendelkező fogyatékkal élő személy számára.
  10. Az előcsarnokban a kapubejáratnál indukciós hurok van felszerelve.
  11. A konferenciateremben van egy IR-rendszer a fejhallgatóval történő hallás segítésére.
  12. Az épületben van egy evakuációs szék.
  13. Az épületben (a liftek kivételével) nincs Braille-írásos feliratozás, illetve a vakok és gyengénlátók számára kontrasztos vagy nagyított betűs feliratozás.
  14. Az épületben nincsenek tapintható vagy hangvezérlésű helyiségbeosztási információk.

További információk a Hivatal más helyszíneinek építészeti, információs és kommunikációs akadálymentesítéséről (Edyta Terczyńska, az építészeti, információs és kommunikációs akadálymentesítés koordinátora, telefon: 17 747 63 24):

Tájékoztató záradék lengyelül


 

L'Ufficio del Maresciallo del Voivodato del Podkarpackie (in breve: l'Ufficio) si impegna a garantire l'accessibilità del proprio sito web in conformità alle disposizioni della legge del 4 aprile 2019 sull'accessibilità digitale dei siti web e delle applicazioni mobili degli enti pubblici. La dichiarazione di accessibilità si applica al sito web http://szlakmaryjny.podkarpackie.pl.

  • Data di pubblicazione del sito web: 2018-08-20
  • Data dell'ultimo aggiornamento significativo: 2018-08-20

Stato in termini di conformità alla legge

Il sito web non è conforme alla Legge sull'accessibilità digitale dei siti web e delle applicazioni mobili degli enti pubblici.

Contenuti inaccessibili:

Mancanza di una navigazione coerente con la tastiera, di una mappa del sito e di un motore di ricerca globale, coerenza con lo zoom al 200%, possibilità di interrompere l'audio della tastiera, descrizioni alternative, linguaggio del sito non definito.

I link che si aprono in nuove finestre del browser hanno in parte una descrizione adeguata.

Preparazione della dichiarazione di accessibilità

  • Dichiarazione redatta in data: 2022-05-17
  • La dichiarazione è stata rivista e aggiornata l'ultima volta il: 2023-06-19

La dichiarazione è stata redatta sulla base di un'autovalutazione.

Feedback e contatti

- Responsabile della gestione dei commenti e delle richieste: Miroslaw Gieroń.

Tutti hanno il diritto di:

  • fare commenti sull'accessibilità di un sito digitale o di un suo elemento,
  • richiedere che un sito digitale o un suo elemento sia reso accessibile,
  • chiedere che le informazioni inaccessibili siano rese disponibili in un'altra forma alternativa.

La richiesta deve includere

  • i dati di contatto della persona che effettua la richiesta,
  • l'indicazione della pagina o dell'elemento della pagina a cui si riferisce la richiesta,
  • l'indicazione della forma più conveniente in cui le informazioni devono essere rese disponibili, se la richiesta è di non rendere disponibili le informazioni in una forma alternativa.

La richiesta deve essere evasa immediatamente, al più tardi entro 7 giorni. Se non è possibile fornire l'accessibilità o fornire l'accesso in una forma alternativa entro questo periodo, si deve provvedere al più tardi entro 2 mesi dalla data di notifica.

Reclami e ricorsi

È possibile presentare un reclamo all'autorità di vigilanza in merito al mancato rispetto dei termini e al rifiuto di dare seguito alla richiesta per posta o per e-mail a:

  • Organo di vigilanza: Ufficio del Maresciallo del Voivodato di Podkarpackie a Rzeszów
  • Indirizzo: al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
  • E-mail: urzad@podkarpackie.pl
  • Telefono: +48 17 850 17 00

I reclami possono essere presentati anche all'Ombudsman.

Accessibilità architettonica

L'Ufficio del Maresciallo del Voivodato di Podkarpackie a Rzeszów si trova presso:

  • l'edificio principale dell'Ufficio in viale Cieplińskiego 4 a Rzeszów,
  • in via Towarnickiego 3a a Rzeszów,
  • in via Lubelska 4 a Rzeszów,
  • in via Poniatowskiego 6 a Rzeszów,
  • in via Sienkiewicza 86 a Tarnobrzeg.

Gli edifici che ospitano gli uffici dell'Ufficio del Maresciallo del Voivodato di Podkarpackie a Rzeszów si trovano in:

  • in ul. Kościuszki 7 a Mielec, piano terra,
  • in Kościuszki 2 a Przemyśl,
  • in via Staszica 20 a Krosno.

Edificio principale dell'Ufficio - Viale Cieplińskiego 4 Łukasza a Rzeszów

L'edificio di Aleja Łukasza Cieplińskiego ospita:

  • Cancelleria del Sejmik,
  • la Cancelleria del Consiglio di amministrazione
  • Dipartimento Organizzativo e Legale,
  • Dipartimento Bilancio e Finanze,
  • Dipartimento di Gestione del Programma Operativo Regionale,
  • Dipartimento dell'Economia regionale,
  • Ufficio di certificazione delle spese del POR 2014-2020,
  • Dipartimento per l'attuazione dei progetti infrastrutturali del Programma operativo regionale,
  • Dipartimento Salute e Politiche Sociali,
  • Dipartimento Agricoltura, Geodesia e Gestione del Patrimonio,
  • Dipartimento dei Programmi di Sviluppo Rurale,
  • Dipartimento delle Strade e del Trasporto Pubblico Collettivo,
  • Dipartimento della Promozione, del Turismo e della Cooperazione Economica,
  • Ufficio per la sicurezza e la protezione delle informazioni classificate,
  • Ufficio per la salute e la sicurezza del personale,
  • Ufficio Informazioni sui Fondi europei.
  • Ufficio per la governance aziendale e l'analisi economica,
  • Ufficio Audit interno.

La posizione dell'edificio nel centro di Rzeszów consente l'accesso con i mezzi pubblici o l'utilizzo di parcheggi pubblici, una zona di parcheggio con spazi dedicati alle persone con disabilità.

L'edificio principale è raggiungibile da viale Piłsudskiego con gli autobus 1, 2, 3, 6, 7, 14, 17, 19, 22, 27, 30, 33, 34, 36, 42, 46, 47, 53, 58, e da viale Cieplińskiego con le linee 0, 2, 3, 7, 8, 10, 11, 14, 15, 18, 23, 26, 28, 30, 34, 35, 36, 42, 45, 58, 59.

L'ingresso principale all'edificio si trova in viale Łukasz Ciepliński, adeguatamente pavimentato e con la larghezza richiesta contrassegnata dalla lettera A, mentre l'ingresso B si trova sul retro dell'edificio.

Gli ingressi sono a livello del marciapiede e consentono un facile accesso a sedie a rotelle, carrozzine o bagagli da viaggio.

Le porte dell'edificio dell'Autorità si aprono automaticamente.

Dietro la porta automatica principale si trova un vestibolo con sufficiente spazio di manovra. Di fronte, una porta di vetro con maniglia e chiudiporta si apre verso l'esterno e conduce alla sala principale. La porta è in vista del portiere, che può assistere il visitatore.

Nel parcheggio da viale Łukasz Ciepliński, i posti auto per disabili sono separati e contrassegnati.

I cordoli della strada sono stati realizzati in modo da consentire l'ingresso di sedie a rotelle, carrozzine e passeggini con bagagli da viaggio.

  1. Nel salone, la portineria si trova a sinistra dell'ingresso principale. Per ricevere assistenza, rivolgersi a un membro del personale della portineria.
  2. A sinistra della portineria si trova il Punto di assistenza per le persone, in particolare per quelle con esigenze diverse.
  3. L'Ufficio generale si trova a sinistra dell'ingresso principale dell'edificio dell'Autorità, dietro la portineria.
  4. A destra dell'ingresso si trova un pannello informativo con la disposizione delle stanze dell'Ufficio e un'infomatica che mostra la posizione dei punti importanti nell'atrio.
  5. I corridoi dell'edificio consentono la libera circolazione delle persone in sedia a rotelle. Le superfici delle scale interne e dei passaggi sono realizzate con materiali antiscivolo.
  6. Nell'edificio sono presenti due ascensori con sistemi a mani libere, visivi e in Braille, adattati al trasporto di persone con difficoltà motorie.
  7. I servizi igienici per le persone con disabilità si trovano a ogni piano dell'edificio.
  8. Una persona con disabilità può raggiungere il piano terra alto per mezzo di piattaforme a comando elettrico installate presso le scale del piano terra basso nell'atrio.
  9. L'accesso all'edificio e a tutti i suoi locali è garantito a una persona disabile con un cane da assistenza e un cane guida.
  10. Nell'atrio, presso la portineria, è presente un circuito a induzione.
  11. Nella sala conferenze è presente un sistema IR per agevolare l'udito con le cuffie.
  12. Nell'edificio è presente una sedia per l'evacuazione.
  13. Nell'edificio non c'è segnaletica in Braille (a parte gli ascensori) o a contrasto o a caratteri ingranditi per non vedenti e ipovedenti.
  14. Non ci sono informazioni tattili o vocali sulla disposizione dell'edificio.

Ulteriori informazioni sull'accessibilità architettonica, informativa e comunicativa di altre sedi dell'Ufficio (a cura di Edyta Terczyńska, coordinatrice dell'accessibilità architettonica, informativa e comunicativa, telefono 17 747 63 24):

Clausola informativa in polacco


 

Управление маршала Подкарпатского воеводства (далее - Управление) обязуется обеспечить доступность своего веб-сайта в соответствии с положениями Закона от 4 апреля 2019 года о цифровой доступности веб-сайтов и мобильных приложений публичных организаций. Заявление о доступности распространяется на веб-сайт http://szlakmaryjny.podkarpackie.pl.

  • -Дата публикации на сайте: 2018-08-20
  • Дата последнего значительного обновления: 2018-08-20

Состояние с точки зрения соответствия Закону

Сайт не соответствует Закону о цифровой доступности сайтов и мобильных приложений государственных организаций.

Недоступный контент:

Отсутствие согласованной клавиатурной навигации, карты сайта и глобальной поисковой системы, согласованность при 200% увеличении, возможность остановить звуковое сопровождение клавиатуры, альтернативные описания, неопределенный язык сайта.

Ссылки, открывающиеся в новых окнах браузера, частично имеют адекватное описание.

Подготовка декларации доступности

  • Декларация подготовлена: 2022-05-17
  • Декларация была последний раз пересмотрена и обновлена на: 2023-06-19

Декларация была составлена на основе самооценки.

Обратная связь и контактная информация

Каждый человек имеет право:

  • высказывать свои замечания по поводу доступности цифрового сайта или его элемента,
  • потребовать сделать цифровой сайт или его элемент доступным,
  • требовать, чтобы недоступная информация была предоставлена в другой альтернативной форме.

Запрос должен содержать:

  • контактные данные лица, подающего запрос,
  • указание страницы или элемента страницы, к которому относится запрос,
  • указание удобной формы, в которой должна быть предоставлена информация, если запрос не предусматривает предоставление информации в альтернативной форме.

Запрос должен быть рассмотрен немедленно, не позднее чем в течение 7 дней. Если в течение этого срока невозможно обеспечить доступность или предоставить доступ в альтернативной форме, то это должно быть сделано не позднее чем через 2 месяца с момента уведомления.

Жалобы и апелляции

Вы можете обратиться в надзорный орган с жалобой на несоблюдение указанных сроков и отказ в удовлетворении запроса по почте или по электронной почте по адресу:

  • Надзорный орган: Канцелярия маршала Подкарпатского воеводства в Жешуве
  • Адрес: al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
  • E-mail: urzad@podkarpackie.pl
  • Телефон: +48 17 850 17 00

Жалобы также могут быть поданы Уполномоченному по правам человека.

Архитектурная доступность

Канцелярия маршала Подкарпатского воеводства в Жешуве расположена по адресам:

  • в главном здании канцелярии по адресу: проспект Лукаша Цеплиньского, 4 в Жешуве,
  • на улице Товарницкой, 3а в Жешуве,
  • на улице Любельской, 4 в Жешуве,
  • на ул. Понятовского 6 в Жешуве,
  • на улице Сенкевича, 86 в Тарнобжеге.

Здания, в которых располагаются офисы Управления маршала Подкарпатского воеводства в Жешуве, находятся:

  • на улице Костюшки, 7 в Мелеце, первый этаж,
  • на улице Костюшки, 2 в Пшемысле,
  • на улице Сташица, 20 в Кросно.

Главное здание офиса - проспект Лукаша Цеплиньского, 4 в Жешуве

В здании на улице Aleja Łukasza Cieplińskiego находятся:

  • Канцелярия Сеймика,
  • Канцелярия Правления,
  • Организационно-правовой отдел,
  • Бюджетно-финансовый отдел,
  • Департамент управления региональными оперативными программами,
  • Департамент региональной экономики,
  • Управление сертификации расходов РОП на 2014-2020 гг,
  • Департамент реализации инфраструктурных проектов Региональной операционной программы,
  • Департамент здравоохранения и социальной политики,
  • Департамент сельского хозяйства, геодезии и управления имуществом,
  • Департамент программ развития сельских территорий,
  • Департамент автомобильных дорог и общественного коллективного транспорта,
  • Департамент продвижения, туризма и экономического сотрудничества,
  • Управление безопасности и защиты секретной информации,
  • Управление по охране труда и промышленной безопасности,
  • Управление информации о европейских фондах.
  • Управление корпоративного управления и экономического анализа,
  • Управление внутреннего аудита.

Расположение здания в центре Жешува позволяет добраться до него на общественном транспорте или воспользоваться общественными парковками, парковочной зоной с выделенными местами для людей с ограниченными возможностями.

Добраться до главного здания можно с проспекта Пилсудского на автобусах № 1, 2, 3, 6, 7, 14, 17, 19, 22, 27, 30, 33, 34, 36, 42, 46, 47, 53, 58, а с проспекта Цеплинского на автобусах № 0, 2, 3, 7, 8, 10, 11, 14, 15, 18, 23, 26, 28, 30, 34, 35, 36, 42, 45, 58, 59.

Главный вход в здание находится со стороны проспекта Лукаша Цеплиньского, вымощенного брусчаткой необходимой ширины, обозначенной буквой A, вход B находится в задней части здания.

Входы находятся на уровне тротуара и обеспечивают удобный доступ для инвалидных колясок, детских колясок и багажа.

Двери в офисное здание открываются автоматически

За главной автоматической дверью находится тамбур с достаточным пространством для маневрирования. Напротив - стеклянная дверь с ручкой и доводчиком, открывающаяся наружу и ведущая в главный холл. Дверь находится в поле зрения швейцара, который может помочь вошедшему.

На парковке со стороны проспекта Лукаша Цеплиньского выделены и обозначены парковочные места для инвалидов.

Уличные бордюры сделаны как влитые, что позволяет въезжать инвалидным коляскам, детским коляскам и коляскам с багажом.

  1. В холле проходная расположена слева от главного входа. За помощью следует обращаться к сотруднику проходной.
  2. Cлева от будки портье находится Пункт обслуживания заинтересованных лиц, предназначенный для всех лиц, особенно с различными потребностями.
  3. Слева от главного входа в здание Управления, за проходной, расположен Главный офис.
  4. Cправа от входа находится информационная доска с расположением комнат в Управлении и инфомат, показывающий расположение важных точек в вестибюле.
  5. Коридоры в здании позволяют свободно передвигаться инвалидам-колясочникам. Поверхности внутренних лестниц и проходов выполнены из нескользящих материалов.
  6. В здании имеются два лифта с системами "свободные руки", визуальными системами и системой Брайля, приспособленные для перевозки людей с ограниченными возможностями передвижения.
  7. Туалеты для людей с ограниченными возможностями расположены на каждом этаже здания.
  8. На высокий первый этаж человек с ограниченными возможностями может попасть с помощью платформ с электроприводом, установленных у лестницы на уровне низкого первого этажа в вестибюле.
  9. Доступ в здание и все его помещения должен быть обеспечен для инвалида с собакой-помощником и собакой-проводником.
  10. В вестибюле у проходной установлена индукционная петля.
  11. В конференц-зале имеется ИК-система для помощи слушателям с наушниками.
  12. B здании имеется эвакуационное кресло.
  13. B здании (кроме лифтов) нет табличек со шрифтом Брайля, а также табличек с контрастным или увеличенным шрифтом для слепых и слабовидящих людей.
  14. B здании нет тактильной или голосовой информации о расположении помещений.

Дополнительная информация об архитектурной и информационно-коммуникационной доступности других мест расположения офиса (Edyta Terczyńska, координатор по архитектурной и информационно-коммуникационной доступности, телефон 17 747 63 24):

Информационная статья на польском языке


 

Úrad maršálka Podkarpatského vojvodstva (v skratke: Úrad) sa zaväzuje zabezpečiť prístupnosť svojho webového sídla v súlade s ustanoveniami zákona zo 4. apríla 2019 o digitálnej prístupnosti webových sídiel a mobilných aplikácií subjektov verejnej správy. Toto vyhlásenie o prístupnosti sa vzťahuje na webové sídlo http://szlakmaryjny.podkarpackie.pl/.

  • Dátum zverejnenia webového sídla: 2018-08-20
  • Dátum poslednej významnej aktualizácie: 2018-08-20

Stav z hľadiska dodržiavania zákona

Webová stránka nie je v súlade so zákonom o digitálnej prístupnosti webových stránok a mobilných aplikácií subjektov verejnej správy.

Neprístupný obsah:

Chýba dôsledná navigácia pomocou klávesnice, mapa stránky a globálny vyhľadávač, konzistentnosť pri 200 % priblížení, možnosť zastaviť zvuk z klávesnice, alternatívne popisy, nedefinovaný jazyk stránky.

Odkazy otvárajúce sa v nových oknách prehliadača majú čiastočne adekvátny popis.

Príprava vyhlásenia o prístupnosti

  • Vyhlásenie pripravené dňa: 2022-05-17
  • Vyhlásenie bolo naposledy skontrolované a aktualizované dňa: 2023-06-19

Vyhlásenie bolo vypracované na základe samohodnotenia.

Spätná väzba a kontaktné údaje

- Zodpovednosť za spracovanie pripomienok a žiadostí: Miroslaw Gieroń.

- E-mail: dostepnosc@podkarpackie.pl">dostepnosc@podkarpackie.pl

- Telefón: +48 747 6811

Každý má právo na:

  • vzniesť pripomienky k prístupnosti digitálnej stránky alebo jej prvku,
  • podať žiadosť o prístupnosť digitálnej stránky alebo jej prvku,
  • požiadať o sprístupnenie neprístupných informácií v inej alternatívnej forme.

Žiadosť musí obsahovať:

  • kontaktné údaje osoby, ktorá podáva žiadosť,
  • označenie stránky alebo prvku stránky, ktorého sa žiadosť týka,
  • uvedenie vhodnej formy, v ktorej môžu byť informácie sprístupnené, ak sa žiadosť týka sprístupnenia neprístupných informácií v alternatívnej forme.

Žiadosť by sa mala vybaviť bezodkladne, najneskôr do 7 dní. Ak v tejto lehote nie je možné zabezpečiť prístupnosť alebo sprístupniť informácie v alternatívnej forme, malo by sa tak stať najneskôr do 2 mesiacov odo dňa oznámenia.

Sťažnosti a odvolania

Sťažnosť na nedodržanie týchto lehôt a odmietnutie vyhovieť žiadosti môžete podať dozornému orgánu poštou alebo e-mailom na adresu:

  • Dozorném orgánu: Úrad maršálka Podkarpatského vojvodstva v Rzeszowe
  • Adresa: al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
  • E-mail: urzad@podkarpackie.pl">urzad@podkarpackie.pl
  • Telefón: +48 17 850 17 00

Sťažnosť je možné podať aj ombudsmanovi.

Architektonická prístupnosť

Úrad maršálka Podkarpatského vojvodstva v Rzeszowe sa nachádza na adrese:

  • v hlavnej budove úradu na ulici Łukasza Cieplińskiego 4 v Rzeszowe,
  • na ulici Towarnickiego 3a v Rzeszowe,
  • na ulici Lubelska 4 v Rzeszowe,
  • na ulici Poniatowskiego 6 v Rzeszowe,
  • na ulici Sienkiewicza 86 v Tarnobrzegu.

Budovy, v ktorých sídlia kancelárie Úradu maršálka Podkarpatského vojvodstva v Rzeszowe, sa nachádzajú na adrese:

  • na ulici Kościuszki 7 v Mielci, prízemie,
  • na ulici Kościuszki 2 v Przemyśli,
  • na ulici Staszica 20 v Krosne.

Hlavná budova úradu - ulica Łukasza Cieplińskiego 4 v Rzeszowe

V budove na ulici Aleja Łukasza Cieplińskiego sa nachádzajú domy:

  • kancelária Sejmiku,
  • kancelária správnej rady,
  • organizačné a právne oddelenie,
  • oddelenie rozpočtu a financií,
  • odbor riadenia regionálnych operačných programov,
  • odbor regionálneho hospodárstva,
  • úrad pre certifikáciu výdavkov ROP 2014-2020,
  • odbor implementácie infraštruktúrnych projektov Regionálneho operačného programu,
  • odbor zdravotníctva a sociálnej politiky,
  • odbor poľnohospodárstva, geodézie a správy majetku,
  • odbor programov rozvoja vidieka,
  • odbor pozemných komunikácií a verejnej hromadnej dopravy,
  • odbor propagácie, cestovného ruchu a hospodárskej spolupráce,
  • úrad pre bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností,
  • úrad pre bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci s viacerými zamestnancami,
  • informačná kancelária pre európske fondy.
  • úrad pre správu a riadenie spoločností a ekonomické analýzy,
  • úrad pre vnútorný audit.

Poloha budovy v centre Rzeszowa umožňuje prístup verejnou dopravou alebo využitie verejných parkovísk, parkovacej zóny s vyhradenými miestami pre osoby so zdravotným postihnutím.

K hlavnej budove úradu sa dostanete z Piłsudského triedy autobusmi liniek 1, 2, 3, 6, 7, 14, 17, 19, 22, 27, 30, 33, 34, 36, 42, 46, 47, 53, 58 a z Cieplińskiego triedy autobusmi týchto liniek: 0, 2, 3, 7, 8, 10, 11, 14, 15, 18, 23, 26, 28, 30, 34, 35, 36, 42, 45, 58, 59.

Do budovy je hlavný vchod z prospektu Łukasza Cieplińského, vhodne vydláždený s požadovanou šírkou označený písmenom A, vchod B je v zadnej časti budovy.

Vchody sú na úrovni chodníka a umožňujú voľný prístup pre invalidné vozíky, detské kočíky a batožinu.

Dvere do budovy úradu sa otvárajú automaticky.

Za hlavnými automatickými dverami sa nachádza zádverie s dostatočným manévrovacím priestorom. Oproti nej sa otvárajú sklenené dvere s kľučkou a zatváračom, ktoré vedú do hlavnej haly. Dvere sú na dohľad od vrátnika, ktorý môže pomôcť vstupujúcemu.

Na parkovisku z prospektu Łukasza Cieplińského sú oddelené a označené parkovacie miesta pre osoby so zdravotným postihnutím.

Uličné obrubníky boli vyhotovené ako zlievané, čo umožňuje vjazd invalidným vozíkom, detským kočíkom a kočíkom s cestovnou batožinou.

  1. V hale sa vrátnica nachádza naľavo od hlavného vchodu. O pomoc požiadajte zamestnanca na vrátnici.
  2. Naľavo od vrátnice sa nachádza miesto služieb pre zainteresované osoby, ktoré je určené všetkým osobám, najmä osobám s rôznymi potrebami.
  3. Všeobecná kancelária sa nachádza vľavo od hlavného vchodu do budovy úradu, za vrátnicou.
  4. Vpravo od vchodu sa nachádza informačná tabuľa s rozmiestnením miestností úradu a infomat s vyznačením umiestnenia dôležitých bodov vo vstupnej hale.
  5. Chodby v budove umožňujú osobám na invalidnom vozíku voľný pohyb. Povrchy vnútorných schodísk a chodieb sú vyrobené z protišmykových materiálov.
  6. V budove sú dva výťahy s hands-free, vizuálnym a Braillovým systémom, prispôsobené na prepravu osôb s pohybovými ťažkosťami.
  7. Toalety pre osoby so zdravotným postihnutím sa nachádzajú na každom poschodí budovy.
  8. Osoba so zdravotným postihnutím sa môže dostať na vysoké prízemie pomocou elektricky ovládaných plošín inštalovaných pri schodoch na úrovni nízkeho prízemia vo vstupnej hale.
  9. Prístup do budovy a všetkých jej priestorov je zabezpečený pre osobu so zdravotným postihnutím s asistenčným psom a vodiacim psom.
  10. Vo vstupnej hale pri vrátnici sa nachádza indukčná slučka
  11. V konferenčnej miestnosti je infračervený systém na podporu počúvania so slúchadlami.
  12. V budove sa nachádza evakuačné kreslo.
  13. V budove nie je žiadne označenie v Braillovom písme (okrem výťahov) ani označenie kontrastným alebo zväčšeným písmom pre nevidiacich a slabozrakých.
  14. V budove sa nenachádzajú žiadne hmatové alebo hlasom aktivované informácie o usporiadaní miestností.

Ďalšie informácie o architektonickej a informačnej a komunikačnej prístupnosti iných miest úradu (Edyta Terczyńska, koordinátorka pre architektonickú a informačnú a komunikačnú prístupnosť, telefón 17 747 63 24).

Informačná doložka v poľskom jazyku


 

Управління Маршалка Підкарпатського воєводства (скорочено: Управління) зобов'язується забезпечити доступність свого веб-сайту відповідно до положень Закону від 4 квітня 2019 року про цифрову доступність веб-сайтів та мобільних додатків публічних установ. Заява про доступність стосується веб-сайту http://szlakmaryjny.podkarpackie.pl.

  • Дата публікації сайту: 2018-08-20
  • Дата останнього суттєвого оновлення: 2018-08-20

Статус з точки зору відповідності Закону

Веб-сайт не відповідає вимогам Закону про цифрову доступність для веб-сайтів та мобільних додатків державних установ.

Недоступний контент:

Відсутня узгоджена клавіатурна навігація, карта сайту та глобальна пошукова система, узгодженість при збільшенні на 200%, можливість вимкнути звук клавіатури, альтернативні описи, невизначена мова сайту.

Посилання, що відкриваються в нових вікнах браузера, частково мають адекватний опис.

Підготовка декларації доступності

  • Підготовка декларації про: 2022-05-17
  • Декларація востаннє переглядалася та оновлювалася на: 2023-06-19

Декларація підготовлена на основі самооцінки.

Зворотній зв'язок та контактна інформація

Кожен має право

  • висловлювати зауваження щодо доступності цифрового сайту або його елемента,
  • подати запит на забезпечення цифрової доступності сайту або його елемента
  • вимагати надання недоступної інформації в іншій альтернативній формі.

Запит повинен містити

  • контактні дані особи, яка подає запит,
  • вказівку на сторінку або елемент сторінки, якого стосується запит
  • вказівку на зручну форму, в якій може бути надана інформація, якщо запитувач просить надати інформацію в альтернативній формі.

Запит має бути розглянутий невідкладно, не пізніше ніж протягом 7 днів. Якщо протягом цього терміну неможливо забезпечити доступність або надати доступ в альтернативній формі, це має бути зроблено не пізніше ніж протягом 2 місяців з дня отримання запиту.

Скарги та апеляції

Ви можете поскаржитися до контролюючого органу на недотримання зазначених термінів та відмову у задоволенні запиту поштою або електронною поштою на адресу:

  • Контролюючий орган: Управління Маршалка Підкарпатського воєводства в Жешуві
  • Адреса: вул. Лукаша Цеплінського 4, 35-010 Жешув
  • Електронна пошта: w/urzad@podkarpackie.pl">urzad@podkarpackie.pl
  • Телефон: +48 17 850 17 00

Скарги можна також подати до Омбудсмена.

Архітектурна доступність

Управління Маршалка Підкарпатського воєводства в Жешуві знаходиться за адресою

  • головна будівля Управління за адресою: вул. Лукаша Цеплінського, 4 в Жешуві
  • за адресою: вул. Товарницького, 3а в Жешуві
  • на вул. Люблінській, 4 у Жешуві
  • на вул. Понятовського, 6 у Жешуві
  • на вул. Сенкевича, 86 у Тарнобжезі.

Будинки, в яких розташовані офіси Управління Маршалка Підкарпатського воєводства в Жешуві, знаходяться за адресами

  • на вул. Костюшка 7 в Мельці, перший поверх
  • на вул. Костюшка, 2 в Перемишлі
  • на вул. Сташиця, 20 у Кросно.

Головна будівля Офісу - проспект Лукаша Цеплінського, 4 у Жешуві

Будинок на вулиці Лукаша Цеплінського:

  • Канцелярія Сейму,
  • Канцелярія Правління,
  • Організаційно-правовий відділ,
  • Бюджетно-фінансовий відділ,
  • Відділ управління регіональними операційними програмами,
  • Департамент регіональної економіки,
  • Управління сертифікації витрат РОП 2014-2020,
  • Відділ реалізації інфраструктурних проектів Регіональної операційної програми,
  • Департамент охорони здоров'я та соціальної політики,
  • Департамент сільського господарства, геодезії та управління майном,
  • Департамент програм розвитку сільських територій,
  • Департамент доріг та громадського колективного транспорту,
  • Департамент промоції, туризму та економічного співробітництва,
  • Управління безпеки та захисту інформації з обмеженим доступом,
  • Управління охорони здоров'я та безпеки персоналу,
  • Управління інформації про європейські фонди,
  • Управління корпоративного управління та економічного аналізу,
  • Управління внутрішнього аудиту.

Розташування будівлі в центрі Жешува дозволяє добиратися громадським транспортом або користуватися громадськими автостоянками, а також зоною паркування з виділеними місцями для людей з обмеженими можливостями.

До головної будівлі можна дістатися з проспекту Пілсудського автобусами 1, 2, 3, 6, 7, 14, 17, 19, 22, 27, 30, 33, 34, 36, 42, 46, 47, 53, 58, а з проспекту Цеплінського - автобусами ліній 0, 2, 3, 7, 8, 10, 11, 14, 15, 18, 23, 26, 28, 30, 34, 35, 36, 42, 45, 58, 59.

Головний вхід до будівлі знаходиться з проспекту Лукаша Цеплінського, з відповідним покриттям необхідної ширини, позначеним літерою А, вхід В знаходиться в задній частині будівлі.

Входи знаходяться на рівні тротуару і дозволяють легко під'їхати на інвалідному візку, дитячій колясці або з ручною поклажею.

Двері до будівлі Адміністрації відчиняються автоматично.

За головними автоматичними дверима знаходиться тамбур з достатнім простором для маневрування. Навпроти - скляні двері з ручкою і доводчиком, що відчиняються назовні, ведуть до головної зали. Двері знаходяться в полі зору швейцара, який може допомогти відвідувачу.

На автостоянці з боку проспекту Лукаша Цеплінського місця для паркування для людей з обмеженими можливостями відокремлені та позначені.

Бордюри на вулиці зроблені таким чином, щоб дозволити в'їзд для інвалідних візків, дитячих колясок та колясок з багажем для подорожей.

  1. У холі прохідна знаходиться ліворуч від головного входу. Для отримання допомоги, будь ласка, зверніться до співробітника на прохідній.
  2. Ліворуч від будиночка портьє знаходиться Пункт Oбслуговування Зацікавлених осіб для всіх осіб, особливо тих, хто має різноманітні потреби.
  3. Загальний Oфіс розташований ліворуч від головного входу до будівлі Органу, за сторожкою.
  4. Праворуч від входу знаходиться інформаційний стенд зі схемою розташування кабінетів в Управлінні та інфомат, що показує розташування важливих пунктів у вестибюлі.
  5. Kоридори в будівлі дозволяють вільно пересуватися користувачам інвалідних візків. Поверхні внутрішніх сходів і переходів виконані з неслизьких матеріалів.
  6. У будівлі є два ліфти з системою гучного зв'язку, візуальною системою та системою Брайля, пристосовані для транспортування людей з обмеженими можливостями пересування.
  7. Tуалети для людей з інвалідністю розташовані на кожному поверсі будівлі.
  8. Особа з інвалідністю може піднятися на високий перший поверх за допомогою платформ з електроприводом, встановлених на сходах на рівні низького першого поверху у вестибюлі.
  9. Доступ особи з інвалідністю з собакою-поводирем та собакою-поводирем до будівлі та всіх її приміщень забезпечується.
  10. У вестибюлі біля прохідної встановлена індукційна петля.
  11. У залі засідань встановлена інфрачервона система для покращення слуху в навушниках.
  12. У будівлі є евакуаційне крісло.
  13. У будівлі немає табличок зі шрифтом Брайля (окрім ліфтів) або контрастних чи збільшених шрифтів для незрячих та слабозорих людей.
  14. У будівлі немає тактильної або голосової інформації про розташування приміщень.

Додаткова інформація щодо архітектурної та інформаційно-комунікаційної доступності інших приміщень Офісу (координатор з питань архітектурної та інформаційно-комунікаційної доступності Едіта Терчинська, тел. 17 747 63 24).

Інформаційне застереження польською мовою

 

Informacje dodatkowe o dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej innych lokalizacji Urzędu (autor - Edyta Terczyńska koordynator do spraw dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej, telefon 17 747 63 24) :

 Opis dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej do pobrania (DOCX, 1,2MB)